Promocja biznesu w internecie nie jest zarezerwowana wyłącznie dla osób z dużym budżetem. Wiadomo, że profesjonalne kampanie wymagają dużego nakładu finansowego, jednak samodzielna promocja jest tania i relatywnie prosta. Po pierwsze musimy określić, do jakiej grupy odbiorców chcemy dotrzeć. Po drugie powinniśmy wybrać darmowe narzędzia internetowe, które pozwolą nam zwiększyć widoczność marki w internecie.

Google Maps
Z pewnością chociaż raz korzystałeś z Google Maps. Dotyczy to ogromnej ilości użytkowników sieci. Bywa tak, że z wirtualnej mapy korzystamy kilka razy w tygodniu. Właśnie dlatego należy zaznaczyć tutaj obecność naszego przedsiębiorstwa. Dzięki temu stanie się ono widoczne dla potencjalnego klienta. Być może ktoś przez przypadek dowie się o naszej ofercie i postanowi z niej skorzystać.

Katalogi branżowe
Wirtualne wizytówki są najłatwiejszym sposobem na to, aby zaprezentować się odbiorcom. Reklama firmy w internecie wymaga jednak działań na szeroką skalę. Skorzystajmy z kilku katalogów branżowych, jednak sprawdźmy, czy są one godne zaufania. Przestarzałe bazy firm powinniśmy omijać.