Nic tak nie przywiąże klienta do danej firmy, jak miły gadżet, który będzie pomocny i użyteczny dla odbiorcy. Idealnym przykładem są tutaj długopisy reklamowe. Jest to idealny sposób na związanie konsumenta z daną marką lub logiem. Poprzez częsty kontakt wzrokowy, użytkownik długopisu zapamiętuje nazwę firmy. Im częściej go używa, tym bardziej kojarzy daną markę. Długopisy reklamowe to także tani sposób na reklamowanie własnej działalności. Koszt wytworzenia reklamy telewizyjnej to tysiące złotych. A jest to najniższy kosz, który znacznie przewyższa kwota, jaką firma musi zapłacić za emisję w znanej telewizji. Natomiast emisja w porze dużej oglądalności wielokrotnie przewyższa możliwości finansowe raczkującego przedsiębiorstwa.
Wszystko to sprawia, że długopisy reklamowe to idealny sposób na rozreklamowanie swojej działalności wśród społeczeństwa przez nową firmę. Niskie koszty przynoszą jednocześnie maksimum korzyści. Jest to wydatek, który zdecydowanie warto ponieść, szczególnie, że może być użyteczny także dla pracowników.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów